Monday, March 30, 2009

.:: Mazda kereta bapa ku ::.

Ala..sorry geng..lama tak update..banyak citer tapi aku lak jadi sibuk (atau menyibuk)..esok ada meeting pagi2 lagi..aku kena siapkan data utk meeting pastu kena ready sblm 10 April nie...sbb ada workshop...

baru nie aku balik kedah..kak ipar bersalin..yg terkejut beruk aku..dapat panggilan 2.30 pagi (dalam hati benggang le..baru aku dok mimpi kawin lain sekali kacau daun bunyi telefon..)adik ipar aku call..dengan nada mcm benggong aku pun jawab le..yes, can i help u..adik ipaq aku terus kata..weii..abg anas..sihat ka...hahhaa...ye la..dah baru bgn tidur kan..pastu dia ckp kak ipar dah bersalin (dalam hati aku..sms je le..ish..heheh)pastu dia ckp mak (mak mertua aku) yg sambut..kira jadi bidan..terus mata pun jadi mcm superman nak kluarkan cahaya supernova...mak sambut..fuhhh..dasyat...depa ckp dah p hospital sblm tue..depa suruh balik..sbb konon blom masanya lagi..sekali balik..terus kak ipar nak beranak..mmg terkeluar dgn senangnya..panggil bidan..tolong mai potong tali pusat..nasib baik uri pun dah kluar sekali time tue..esok bawa pi hospital...bdk kena tahan..tapi tak habaq apa2..cuma kata dr tak tgk lagi..punya le pelik..aku syak depa takut le..tue jaga sungguh..ye le..dr suruh balik..pastu beranak..kalau sini depa dah tahan dah..kalau tak sampai masa lagi pun...ish..mcm mana le depa jadi dr...

p/s: sapa pernah beranak kat rumah? mak aku ckp aku yaris beranak dlm kereta...:)..kalau tak nama aku ahmad mazda kot??

2 comments:

kakLuna said...

saya bersalin kat rumah gak....rumah sakit a.k.a hospital...kihkihkih

Anas said...

ish..ish..awak bersalin kat rumah sakit ek..sakit yg mana tue..yg kat tanjung rambutan ka...heheheheheh..jgn mare