Wednesday, March 18, 2009

.:: dari dok wad gila boleh jadi Dr?? ::.

arghh...stress...sekali boss sound da..mana report? apa perkembangan? apa nak laporkan nanti..mampos aku...dah ada dateline utk aku..salah aku juga..tangguh keje..entah le..nak kata tangguh pun aku bukan tak buat keje..berlambak keje...cuma bhgn tue je aku tangguh..dulu boss aku pun tau..aku nie jenis bg keje apa..mesti dia belasah punya..cuma lately benda tue tak jadi dah kat aku..sejak kenangan hitam melanda aku..aku jadi malas..tak nak ambik tau..mcm nak kata frust pun mungkin..ye le..kita manusia biasa...kalau kita buatkeje tapi paling kurang pun terima kasih pun tak ada..jadi hampeh le kita nie..tapi nie bukan boss lani le..actually boss aku lani baik and bagi aku boleh jadi role model utk aku..cuma aku je jadi tak betul dah..lani...kalau depa bg tugas..aku masih bekerja tungkus lumus...balik je..family aku marah..apa aku dapat? aku cuma jawab..Allah tahu..ringkas je jawapan aku..padahal family aku tahu aku pun dah downgrade bila dilayan begini..buat kejer sampai stgh mati..at last..tak ada apa²...bukan le nak puji..aku leh tolong dan bantu organisasi utk capai objektif..cari masalah dan selesai..buat bajet..tapi aku sendiri tak leh settel apa dlm kepala otak aku nie..ish..apa nak jadi ek..takkan nak jadi Patch Adam kot..hahaha..tak gitu Luna??

No comments: