Monday, March 9, 2009

.:: the Fog - bukan frog ::.

semlm hujan lebat dasyat betul..aku bawa kereta dari kedah ke seberang pun leh tahan..lebat giler...(tapi aku tak gila lagi le..)kecut perut aku bila tetiba org pakat brek..rupanya ada accident...dekat kul 6 baru sampai..malam aku lena..dgn kesejukkan
pagi nie nak p kerja terkejutr beruk le pulak..igt asap mai pada kereta aku..rupanya kabus..time-time nie aku teringat citer the fog...wow..gerun woo..mmg atas jalan tak nampak..kluar kawasan permatang pauh nak p seberang jaya dah ok sikit..aku lepas hantar anak aku..kluar ke jalan besar...nampak geng2 kabus mai kot situ pulak..habis le..rupanya baru nak sampai situ..aku pun speed le..sekali kat papan tanda elektronik jambatan tulih KENDERAAN PERLAHAN...adui..mmg betui..masuk jambatan keter jalan pelan2..hampeh..lenguh kaki aku tekan clutch..time nie le menyesal beli keter manual..berlagak konon..tak macho pakai auto...last..dari 7.30 aku sampai belah sana 8.00..perghhh..leguh beb...

No comments: