Monday, March 9, 2009

.:: jiran ::.

tetiba aku terjumpa lagu AWAS dari KRU...lama dah woo.seingat aku famous masa aku form 3..tahun 2004 kot...aku igt lagi lagu nie sbb aku beli kaset (ori lagi) utk sorang pompuan yang aku syok...hehe..aku tak minat KRU pun..mahal woo geng..zaman tue kaset pun..sbb tahu dia minat lagu-lagu tue...sekali mak dia tahu aku dok sembang dgn si dia nie..esok dia carik mak aku...bgtau mak aku..aku igt nak kena marah..rupanya mak dia suka kalau aku satu hari nanti ada jodoh dgn dia..hahhahaha...dia? jiran aku..perghh...tak leh le lepas tue..gaduh satu taman tahu nanti...ahaha...
Awas
Tidak pernahkah kau rasa
Kesepian bila
Dia tidak disampingmu
Sesungguhnya arif dan tahu
Cintanya dua
Dan kau bukanlah pertama
Walau di curah segalanya
Tapi tenteramkah di minda
Pendapatmu usia tak material
Walaupun dua kali gandamu
Benarkah, benarkah kau menyintainya
Ataupun kau berpura
Semata hanya kerna harta
( korus )
Awas
Awas
Awas
Gerak langkahmu..ooo..
Sememangnya benar
Kau wanita jelita
Zahirnya dikau sempurna
Jadi idaman jejaka
Dia berkeluarga
Bukan lagi rahsia
Mestikah kau terus bersama
Mestikah kau terus menggoda

2 comments:

aZuRa AhMaD said...

hahaha..zaman tu mmg zaman KRU kan...seangkatan dgn FEMININ....dan lain-lain kumpulan yang menari rappers tu..dulu nk beli kaset pun kira mahal dah...pastu siap tulis lirik lagu dalam buku..semua lagu yg minat ja..ada dalam buku lirik tu & bebudak pompuan ja dok buat camtu...indahnya zaman sekolah...

Anas said...

fuh..feminin..dgn seluar pendek dan stoking terang..hehehe..tue tak masuk 4U2C...bdk pompuan mmg minat tampal2 gambar..tulis lirik..kira hafal abis lagu..Ukays...semua jenis lagu