Monday, March 2, 2009

.:: budak jepun ::.







ini dia TOMOYO ITO..adik angkat aku..duduk dgn bini dan anak sulung...nampak kecik..tapi boleh tahan kuat makannya..pedas pun boleh makan..nasi kandaq aku tak payah bawa le..sbb mmg depa dah pekena pun..malam 1st aku bawa makan mee udang..dia balun 2 pinggan..perghh..dasyat...anak aku mmg rindu dia...panggil KAKAK kat dia..dah dia faham..aku ada bg present kat dia ..yg lawak dia bg makanan dia kat aku..aku nie boleh le makan sekali sekala..org lain boleh muntah woo..ahaha..by the way..muka dia tak mcm jepun kan?? lebih kepada korea..nanti aku dapat lagi gambar daripada org kat pejabat nie aku letak kat blog nie lagi..aku tak ambik gambar sgt time tue...

2 comments:

whatever said...

nak tye bleh, cam mane bleh kenai girls jepun 2?
haa, klau saudara blajar ckp jepun lgi bgs..huhu
thats my suggestion

Anas said...

tak kenal pun..dah dok usm, hasil dari ajakan kawan2 dari tempat yg handle student nie, saya pun..mmg belajar baru sikit..mmg fun