Tuesday, March 10, 2009

.:: lompat katak satu gelanggang takraw ::.

ada org ajak aku berblog secara berpuisi..bersajak atau kata lain lebih kenapa bahasa-bahasa berbunga yang penuh bermadah...aku jawab apa? aku bukan tak reti bahasa-bahasa gini..cuma aku tak berapa minat ke arah sentimental...walaupun setengah daripada kawan-kawan aku nie akui aku boleh merajuk tapi aku tak berapa minat bersajak...pernah masa sekolah kerana terpaksa buat sajak dlm BI..poem..aku pun buat...ikut dan merapu tapi penuh maksud le sbb aku tuju poem tue pun bertempat..last-last boleh masuk pertandingan dalam sekolah lagi...aku mmg malas bab tue sbb mungkin aku bukan lelaki 'jiwang' kot??
p/s: aku ada baca blog mazidul...ada ke diaorang boleh gantung 'kemaluan' kat kipas bilik darjah..kira geng buli dan gangster punya kerja le nie..ish..ish..apa nak jadi..aku igt zaman aku sekolah..mmg kawan-kawan aku tau cara aku jaga kelas...cikgu sampai tabik kat aku...hahaha..padahal aku gunapakai cara sendiri...sapa bising aku ada kuasa utk mulakan penyepak...haha..ganas siut..mcm tue le nak jaga budak sekolah laki...masa aku jadi guru sandaran..lagi senang..aku beli puting getah byk2..buattali..sapa bising aku mula dgn gantung sebagai amaran..kat leher je..bising sekali lagi sumbat dlm mulut.....kalau bising juga..lompat katak satu gelanggang takraw..masuk kelas..sure penat..dok diam..:D

2 comments:

aZuRa AhMaD said...

waaa..garangnya...anas..tapi kalau cara tu berkesan...pakai ja..tak gitu?lagipun bdk2 sekolah zaman la ni..tak mcm kita dulu..tak tau la apa nak jadi....kann???

Anas said...

Zura, mmg kena guna stail mcm tue..kalau tak mmg tak leh nak buat apa..selalu bdk kelas yang belakang nie...tak jahat..yg bdk jahat nie kelas tgh2..fuhh...dasyat depa nie...