Sunday, April 12, 2009

.::Streamyx ::.

Abang..dah ambik modem streamyx..waa.syoknya aku..hehe..sehari sblm tue (khamis) org telekom dah mai pasang wayar..aku igt pasang wayar je tanpa telefon, sekali bapa aku (dia tolong tunggu..dah depa nie mai waktu keje..) ckp ada telefon ..ok le..balik..wife aku ckp telefon nie leh guna ke..aku ckp tak leh rasanya..dia ckp try guna..aku pun try le..call hp aku..sekali dia ringing..haha..padan muka aku..boleh rupanya..aku ckp kat wife tak apa le..boleh guna emergency..sapa tau kan...lagi pun tak kena sewa bulanan...apa yg pakai..yg tue yg kena byr..ok le..pastu pasang le dgn ganas nya..buang plastik dan kotak modem..sekali..alamak blinking je dsl..mampos..tak leh leh lagi..pastu aku pun call centre dia..encik..encik kena tunggu lagi 3 hari bekerja...3 hari bekerja? adui..dah nak masuk nie pun dah 2 minggu lebih padahal depa ckp 7 je...ish..ish tue. pun kalau aku tak sound..lagi lambat le depa nie...kena tunggu le jawabnya..kalau tak leh aku berblog dari rumah...kan best...

No comments: