Wednesday, April 8, 2009

.:: belakangku ada ambulans ::.

Hari ni hujan lebat gile..aku terpaksa hantar wife aku pi maktab..so faham2 le aku mesti sampai lewat...hantar anak sulung ke rumah parents aku (dekat je) pastu hantar wife aku dan ke rumah pengasuh utk hantar si 'bongsu'...dekat tol highway BKE pun dah sesak..dengan kemalangan pun ada....aku dah agak mesti jambatan jem..itu le rutin sini..pasti semua org bawa kereta walau yg bermotor seblum ini..pasti pun tumpag org...masa hantar pengasuh aku pun pi le lawat toilet takut lama sgt di jambatan..tgk area highway kat sbrg jaya pun dah sesak..aku pun pergi le guna jalan lain..sekali aku tgk kat tol jambatan clear je..masuk jambatan ok..walau keter byk.tapi tak berhenti..terus je jalan..ok le..andaian aku salah hari ini..tetiba ambulans dtg..gelabah aku..kalau jalan pelan atau sesak boleh le aku berhenti je..ini tgh laju juga dengan kereta "bak kata org bertali arus"...pastu ada keter slow aku pun cilok depan dia..fuhh...selamat...

No comments: