Monday, April 13, 2009

.:: People do change ::.

Manusia mudah berubah? aku pernah kena sebelum ni..byk situasi juga...baru nie..benda yang sama jadi dan sorang kenalan aku yg tahu perkara ni dengan spontan jawab "PEOPLE DO CHANGE ANAS...EITHER 'UR FEEL IT OR NOT IT WILL HAPPENED"..
betul juga..mcm aku cerita sebelum nie le..kuasa ..wanita...harta..tue semua boleh jadi punca..tapi aku kena belajar terima benda-benda mcm nie..cumanya..aku pun berubah tak kalau dok dalam situasi tue? sbb nya aku tak sampai tahap tue..nak tahu mcm mana kan?

1 comment:

kakLuna said...

sbb tu kita x boleh bergantung harap pd manusia lain coz at the end of the day kita juga yg akan merasai kesan gembira atau sedihnya.

tp kita boleh terus memberi kebaikan kpd sesiapa tanpa mgharapkan balasan krn kelak Allah pasti memberi ganjarannya.


hmm relevan kah kata2 ni?