Wednesday, February 18, 2009

.:: uBAt BAtuK ::.

pasal apa tetiba aku rajin tulis blog..pasal apa ek...aku bosan ke atau boss aku tak ada kat pejabat..hahahhaha...tapi hari nie lawak giler...baru nie aku baru baik demam..dah semua berhenti..selsema ke..demam..semua settel tapi dok batuk..sat ok..sat tak..bayangkan tgh² malam buta tetiba terjaga sebab batuk..dah le rumah baru aku nie mcm seram je..bila tgk kat cermin..heheh..pastu kelmarin aku pergi le jumpa dr kat pusat kesihatan dalam area sini...dan mmg kebiasaan aku akan kena dgn dr mmg aku kenali..hahhaa..bini boss aku...dia pun tanya le sakit apa..punya le bla..bla aku pun..sekali dia kata ok dia bg ubat..siap bg multivitamin dgn vitamin c (walau badan aku pun aku rasa terlebih vitamin)...
so, hari nie aku makan le ubat batuk..semlm makan waktu lepas kerja je..tak berani le..rasa kuat juga untuk mengantuk..hari nie aku try makan kat pejabat..gila ko...sekali kena pastu aku boleh tersembam kat atas meja..mengantuk gile..mmg 1st time dalam seumur hidup aku ubat batuk power siot...aku pun kunci pintu bilik aku..bgtau staf aku nak mai..ketuk pintu atau call dulu...yg lain..mampos ko...(hehe kan aku bgtau boss aku tak der..berani le kan..)..sejam lebih boleh lena..bangun dgn air liur mcm boleh banjir je pejabat nie..ceh!...aku igt dah malam..rupanya kena kerja lagi..hahha...
ok le..aku bukan boleh rest sikit..sat gi foreigner nie nak report le ...cucuk le boss aku...by the way...multivitamin aku makan nie buat aku lagi lapar le..ish..pasai apa wife boss aku bg ubat utk aku lagi kuat makan..musykil aku...adios...

No comments: