Tuesday, February 17, 2009

.:: Benggong punya olang..... ::.

Hello bro! (pompuan sis kot ek????)
Aku rasa berapa kali aku dah cakap pasal jem kat jambatan tapi aku hari nie nak lepas geram lagi..lani dari tanah besar ke pulau, depa akan bukan 3 lane dlm 1-2 KM lepas TOL..aku kira ok le..ada inisiatif dan yg belah pulau nak ke tanah besar pun depa buka dlm 1-2 km seblm masuk ke tanah besar...ini pendapat aku le..yg nak ke pulau tue mmg tak solve pun..sama je bg jem cuma jem dia nanti (atau pun nak gaduh pun) lepas tol..kira jauh sikit...bayangkan 3-4 lane nak jadi 2 balik..pergh..tak faham aku...aku rasa depa nie patut percepat yg dekat pulau, jalan nak ke bayan lepas tue..yg tue patut dah buka...mcm depa buat nak ke tanah besar..baru smooth...2 lane lepas jadi 3...
yang bagi lagi aku angin nie bukan apa..jenis kereta suka cilok..kalau dok diam satu lane tukar ke lane satu lg boleh le aku terima..nie mana lane jalan je dia nak masuk..bukan kira sapa dah...woi brother! semua org nak p ke sana juga...semua org nak cepat (itu le ayat aku marah tiap2 pagi dengan dgr lagu mp3 dari radio)..dan yang pastu ko tahu bangsa mana yang tak reti nak beratur...kalau jem bayar tol depa nie juga suka ptg line..benda free..makan free (selalu rumah terbuka time raya)....kat pasar raya..mmg aku rasa depa nie mmg tak ada istilah B-E-R-A-T-U-R kot...
ok le..apa² pun aku dah selamat sampai pejabat..lani aku sampai awal je..sampai kawan² aku pun pelik..ye le...kena ada perubahan kan...ok..nak mula kerja...adios

No comments: