Thursday, February 19, 2009

.:: Cartoon atau kartun ::.






Aku suka cartoon yang nie...kira kesukaan aku korang bayangkan le aku sekolah rendah kat Batu Lanchang..situ mak bapa depa jangan cakap le..semua anak orang kaya..aku je anak orang biasa..hari-hari depa suka bawa permainan..contohnya mcm Voltron nie..ada satu hari bdk sorang nie bawa le voltron yg dah jadi gergasi nie..kira besar le juga..esoknya..sorang lagi bawa voltron lagi besar...hehe..kira singa-singa tue je pun dah sama size dgn dia punya yang raksasa...aku sempat search dan jumpa gambar lebih kurang mcm atas..
cartoon line macam MASK dan TRANSFORMER tak yah cakap le..mcm2 jenis..aku ingat kakak aku time tue form 5 dia beli kat aku masa aku darjah 1..CONDOR...motor yang leh tukar ke helikopter..ehhehe...siap belanja adik dia nie KFC...pastu darjah 6 kot..kakak aku beli ninja turtle..yang kapal belon..besar gile..wow..hehe..

No comments: