Monday, February 23, 2009

.:: Safety is our priority ::.

Adui..lambat pulak aku hari nie..sekali terjaga tgk siang je..pastu soalan aku..hari nie ahad ke..tetiba dgr org jerit..wei...hari nie kerja..lambat dah nie...

ABC: tak kunci jam ke?
Aku: kunci..tapi aku mana ada jam bunyi..kunci kat HP je
ABC:mampuih lambat dah
Aku:mampuih lagi kalau tak pi
tetiba pintu ketuk.."oit..tak nak pi kerja ka", laungan bapa aku kat luar..hahhaha..

Alhamdulillah hari ni jalan tak teruk..jambatan pun ok..mula2 cuak juga le ushar byk lori lebih muatan nie..aku risau bukan apa..takut besi dia bawa tue tergolek je..aku dulu masa naik motor benda2 lori mcm nie le paling aku gerun..depa nie dah le bawa kenderaan besar..ada yg mmg bawa laju..ada bawa berat tapi bukan peduli pasal org lain terutama motor..kalau tukar lane ikut suka hati je..tue le kot..nak bawa kereta kena guna akal fikiran...depa nie..aku rasa kurang sikit kot..

2 comments:

kakLuna said...

saya pun seriau ari sabtu aritu naik motor..terutamanya kat bridge ar

Anas said...

lani motor dgn jambatan dah sinonim...kira baling batu pun mesti kena kat org bawa motor