Sunday, February 22, 2009

.:: Dunia makin pelik ::.

Tadi pagi masa on d way mai kejer dengar le stesen Sinar FM..tajuk diaorang bincang hari nie "org lain punya hal..kita juga yang kena"....benda mcm nie buat aku cierita-cerita zaman aku di tempat kerja lama...ceh...ada org igt aku nak buat citer sentimental ker?? tak ada le..cuma aku rasa semua org ada citer mcm tue berkait dengan org lain..kita yang kena..dari zaman bdk² sampai ke zaman dah kerja nie...dan kebanyakan tue mmg ambik kesempatan untuk bagi kita kena (dikenakan)...
Aku cuma pelik kadang manusia nie..walau kita tak ganggu dia..dia masih sakit hati dan nak kacau kita..apa pasal pun aku tak tau...mungkin buasir dia yang buat mcm tue kot...tue le dulu suka makan limau..mampelam, pastu jad cirit birit sampai jadi buasir..haa..Allah dan tunjuk kat dia pun masih nak ganggu juga..dan kadang-kadang Allah bg maksud tersirat mmg puak-puak nie jenis buta tuli tak nampak..apa yang depa nampak..KUASA..DUIT dan POMPUAN...aku bagitau pompuan last tue sbb yang aku kenal buat perangai mcm nie laki..kalau pompuan dia lebih kepada gossip dan dengki dia tahap tak tinggi sangat (ye ker??)
ok le..adios..

No comments: