Wednesday, February 25, 2009

.:: apa kena dengan tangga ::.

sapa pernah buat kerja gila turun naik tangga banyak kali? ini bukan cerita pertandingan lari naik tangga tue..tapi nie aku nak citer kejadian semlm..tak menimpa aku..cuma aku yg ditimpa barang....aku baru nie dah pindah..byk barang dah angkut cuma ada buku2..baju carpet..etc...aku dok p angkut lani sbb 28hb mmg dah nak kena bg kunci...letih aku..naik turun..kira trip buat 3 kali le..adui..macam nak pecah perut aku yg boroi dah nie...dah tak ada sapa nak menolong...ada le bdk india nie lalu dgn tok dia...sekali dlm kotak ada unta..dia mcm nak p ambik..tapi nenek dia tak bagi kot..tapi aku tau..selama nie byk barang aku tinggal luar mcm news paper depa nie yg ambik..kalau aku tak ada time tue sure depa belasah mainan unta tue..uishh..tuduh tue..hehe...

malam nya...rupa yg baru pulak penuh barang mcm tongkang pecah...aku pun lena dgn letihnya..mai kerja..breakfast dgn rakan2 aku yang ajak p bukit bendera hari tue..masuk bilik..cari bantal..kunci pintu..lena...sedar dah kul 11..adui..awat kul 11..patut pukul 1..leh aku pi lunch

No comments: