Sunday, May 10, 2009

.:: Hari Jumaat 8 Mei 2009- Mr Mama aku nie ::.

Aku terpaksa ambik emergency leave baru-baru ni..tetiba pengasuh pulak demam..aisey..dalam pukul 7.15 pagi aku terus call boss aku..nasib baik mood dia baik dan kata OK...aku pun berpatah balik le ke rumah mak aku sbb nak makan dulu sblm balik ke rumah aku yg jauh tak seberapa...aku call wife aku bgtau..cuma yg aku geram sbb tak dpt info awal..buat penat aku pergi sana dan sini je..kalau tak leh releks kat rumah dah


aku pun lepas makan balik..nasib baik anak aku tak demam..cuma yg bongsu nie lain sikit..malam mmg dia lena sungguh..lena awal..lepas maghrib lena sampai subuh...siang..hahaha..tue le..pandan muka aku....jenis lena sat2 je..sblm jumaat..bg makan..mandi..berak lagi (selalu time subuh tue dia berak)... pastu tidor..bangun..main dgn aku..tidor (aku buh dalam buaian) dah dkat time solat Jumaat..aku mula cuak le..ye la..bini aku pulak kena buat Mural..tak boleh balik lagi..aku sempat juga le buat keje rumah..basuh (mesin) baju..sidai...masuk time terus aku bawa pi rumah mak aku..kata kat mak aku tlg tgk sat....aku pun solat balik aku tanya mak aku nak pmakan? dia ckp ok..aku bawa pi carefour..bg le dia makan ubi lenyek kfc...masuk carefour teruih lena..aisey..lenguh aku..balik teu dia jaga dah..and aku balik rumah aku lepas asar...tunggu2 mak dia dekat pukui 7 baru balik..dan aku lena awal..hahah...dan bini aku cakap...aik..baru sehari pun dah pengsan ka? masalahnya hari nie juga anak aku tue nak jadi aktif


p/s: semlm (10/5, anak aku yng bongsu demam..panas juga badan dia..risau aku..dah pi klinik..ambik ubat..lepas makan ubat ok le..pastu dah beberapa jam rasa suam2 balik...ada nasihat mcm mana? aku naik risau nie..p doktor dia ckp lain tak ada apa2..sbb dia check satu badan le..pakar kanak2...)

1 comment:

Basuh Baju said...

hahaha good job..hehe