Thursday, August 27, 2009

mercun?

alamak..demam melanda lagi..setelah menjadi macho (actaully bukan pun..mmg tak bawa) tak pegang payung dan kena hujan...2 hari berturut.(lokoih org penang cakap)....aku pulak kena selsema teruk...punya le kecut takut kena selsema babi tue...

nak jadi cerita aku kena bawa mak aku p mengundi untuk permatang pasir...aku tak kena kawasan ni cuma mak dan kakak aku yang sulung je kena kawasan permatang pasir...
malam tue aku pun p le klinik..ambik ubat dan dapat le mc sehari..
\
pagi2 kelmarin pak aku mai rumah..saja nak mai tgk atau nak suruh aku pi keje juga..pak aku nie mmg..dia kalau aku cuti je mcm tak suka je..nak aku p keje..aku p keje balik lambat marah juga..aku p outstation marah juga...pelik aku..

hari nie pulak aku ambik EL..saja nak bagi rest sehari lagi...Alhamdulillah.mmg nampak makin positif le..kawan aku pesan kalau ubat antibiotik tak berkesan p balik jumpa dr...aku pun pagi je rest dna tidor...tetiba pomm..aku benggang betui dgn bdk2 sini..cuti sekolah je mesti main mercun..tembak rumah aku..semlm aku dah sound depa nie..aku ckp le rumah aku ada baby..time dia lena je depa tembak mercun..

hari nie tak bagi chance aku p rumah jiran sound depan mak dia..mak dia pun kata le jgn cabar kemarahan org..aku ckp kalau pakcik sorang ok..tapi nie ada baby..pastu hampa dok tuju rumah aku pasai apa..mainla kat rumah hampa...2 jam depa tembak lagi..
tak apa..aku nanti ada cara dengan bdk yg mmg masa depan tak ada nie..hehhee..tungguuuuu..

4 comments:

ZuRaWiTa AhMaD said...

uih..marah nampak...sabar jerlah..repot je kat balai polis..penah dulu sewa dpn umah cina..abis tgh mlm pon dok main mercun..last2 asben call polis...ganggu ketenteraman..

Anas said...

marah mmg marah...nak call polis kesian mak bapa depa tapi bagus juga cadangan awak tu

Anonymous said...

hang lawan laaa mercun dengan depa. Mau dok bagi mercun masa merdeka tuu. Baru depa ada akai.

Anas said...

bukan..rasa mcm nak suruh p volunteer p pakistan ke..palestine ke..kan bagus p tlg org