Monday, November 2, 2009

tak ada idea daripada orang pemalas

Dah lama aku tak rajin tulis blog..kalau ikut dulu sebulan boleh mencecah berpuluh..hehe..lani satu dua pun kurang..mungkin kesibukan dan ketiadaan masa untuk aku mengoreng idea tapi mmg jawapan utama aku rasanya malas ler..hehehe..

Hari nie je awal pagi dah ada meeting..aku pulak kebetulan tak sempat breakfast..mmg gile lapar siot nasib baik ada jamuan pagi (aku tak sebut breakfast sebab makanan di saji tak sama mcm breakfast pun)..so, layan je...tepat habis meeting cepat2 aku kunci bilik dan ambil langkah masuk lift untuk sarapan...mmg mcm tue lajunya kalau aku lapar..

bini aku pulak tgh standby (bukan beranak ekkk...) untuk ambik exam tak lama lagi..kejap je dia nak habis..mcm baru je aku bawa dia daftar cuma lani merisaukan aku di mana dia akan posting..kalau still dlm penang aku boleh terima walau kat nibong tebal sekali pun..ini tak tahu ke mana hanya doa ajer yg mampu aku pohon...


balik kepada cerita pejabat..minggu depan seminggu aku akan tak ada di pejabat sebab induksi dan harap2 insya Allah aku dapat exam bulan 12 nie...harapan lulus le..kalau fail jenuh le aku...

No comments: