Monday, November 2, 2009

kawan

baru nie aku pi le sambutan integriti peringkat negeri dan kebetulan jumpa le 2 org rakan lama ku yg dah jadi pegawai di bawah kerjaan negeri..hebat sungguh berpakaian..eheh..beza dgn aku..(lagi dasat le..) cuma ayat mula diaorang tanya..hangkeje mana lani..aku senyum saja ckp biasa le..merata..pastu dok tunjuk le skill2 pegawai..aku pun ckp le hp hang berapa?..nah ..hang ambik kad aku..time nie muka aku pelik dah...aku pun ambik tanpa kata apa..cuma sempat le aku ckp..aku SA lani kat USM..dia pun diam..SA? aku ckp pegawai teknologi maklumat...sempat dgr 'O' panjang depa sambil berlalu nak pi kedarah..yg sorang lagi cepat nak cabut sbb konon ada meeting (time tue 12.30 dan semua staff depa ada situ)..ntah le..mungkin aku tak setaraf kot..hehe..biar le depa..satu hari nanti kita jumpa lagi walau dahulu aku rasa byk juga kita lalui bersama...

No comments: