Sunday, July 19, 2009

lepas geram

aku dah kata dah...buat 3 lane pun kalau nak jem..jem juga...adui..hari nie bahana betui..aku masuk jambatan 7.55 sampai pejabat 8.35...haram sungguh...aku doktahan sabaq je..tak ada accident tapi kereta jadi byk..bygkan le mula tol dan jem..ish..tue le..aku punya odk habaq sungguh tingkatkan transportation awam nie..(bus..lrt etc.)..yang depa tau saja bg org bawa kereta masuk penang island..dah le dlm penang pun dah crowded..nak parking pun payah..lagi bagi masuk kereta..apa le salah sebelah jambatan dia buat rel pi penang ..kira lrt..pastu buat tempat parking besar...mesti org guna dan tak guna kenderaan sendiri..tapi kalau buat pun aku agak le mesti mahai...kita sini buat apa pun mesti nak bg mahai walau pulangan nanti mmg byk dah..nak untung bukan 20-30% tapi nak 200%...haiya!

buat 3 lane baguih le..org beli kereta lagi...boleh naik minyak..naik tol...tak leh bayar kereta tukar tarik kereta buat duit..hmm...macam2 betu sekarang nie..

p/s: aku lepas geram di pejabat nie....hahahahaha

No comments: