Saturday, August 28, 2010

10 hari terakhir...

Dah nak 10 malam terakhir..adui..sekejap je masa berlalu..pejam celik dah nak masuk akhir ramadhan..kalau zaman kecik-kecik dulu time ni le sibuk dpt kad raya..aku pulak dapat satu je..tu pun apek buat spek mata aku..ceh..mana le pi rasa zaman tu ek..ish..ish...dan yang wanita pulak makin sibuk menyediakan kuih-kuih raya untuk dijamu pada tetamu yang datang ke rumah pada raya nanti..

Rumah aku dulu Kak Chah le yang paling rajin buat kuih raya..mak aku mmg pass dekat dia untuk buat benda-benda mcm ni..menghias rumah dan mcm-mcm..mak aku pulak malam raya mula sibuk buat nasi tomato ayam masak merah, daging kurma dan dalca..hehe

so, apa yg anda akan lakukan dalam tempoh 10 hari ini..mari kita sama-sama mengejar nikmat dan rahmat ramadhan ini dan semoga kita diberkati oleh Allah selalu...harapan ramadhan kali ini bukan yang terkahir..amin

5 comments:

Anonymous said...

In the seventh heaven Additional Year[url=http://sdjfh.in/flexpen/],[/url] everyone! :)

Anonymous said...

don chamblers ford car rental self drive uk touring car driver mini disco dvd baja dodge

Anonymous said...

[url=][/url]

Anonymous said...

[quote]Dah nak 10 malam terakhir..adui..sekejap je masa berlalu..pejam celik dah nak masuk akhir ramadhan..kalau zaman kecik-kecik dulu time ni le sibuk dpt kad raya..aku pulak dapat satu je..tu pun apek buat spek mata aku..ceh..mana le pi rasa zaman tu ek..ish..ish...dan yang wanita pulak makin sibuk menyediakan kuih-kuih raya untuk dijamu pada tetamu yang datang ke rumah pada raya nanti..Rumah aku dulu Kak Chah le yang paling rajin buat kuih raya..mak aku mmg pass dekat dia untuk buat benda-benda mcm ni..menghias rumah dan mcm-mcm..mak aku pulak malam raya mula sibuk buat nasi tomato ayam masak merah, daging kurma dan dalca..heheso, apa yg anda akan lakukan dalam tempoh 10 hari ini..mari kita sama-sama mengejar nikmat dan rahmat ramadhan ini dan semoga kita diberkati oleh Allah selalu...harapan ramadhan kali ini bukan yang terkahir..amin[/quote]

Hmmmm....

Ban me please...

Anonymous said...

[url=http://sexrolikov.net.ua/tags/%E2%EE%E7%EB%E5/]возле[/url] Смотреть порно онлайн : [url=http://sexrolikov.net.ua/tags/%CF%E5%F2%E5%E9/]Петей[/url] , это все смотри