Thursday, October 8, 2009

kawan-kawan ku

alamak..sibuk melanda le ek..tapi tak apa..sempat le aku berblog...aku cuma nak kongsi nie beberapa insiden yang aku tak terlibat tapi aku simpati sangat2 le..situasi satu kawan ku nie terasa dikhianati oleh tersayang tapi yang paling parah dikhianati oleh org yg dipercayai 100%..hmm..kalau korang mcm mana..bagi aku..itu le, lebih baik kita tahu dari lani daripada kita menghadapinya dalam tempoh yg lebih lama..biar le mempelajari perangai org lain bermula hari nie sebelum kita 'terkenal' secara kebetulan sifatnya sebenar (true nature)...tak salah untuk berkawan..

situasi kedua, kawan baik ku hilang camera..kesian dan tak termampu untuk aku bantu selain hanya boleh berdoa...akutau, camera tue le jadi sahabat dia untuk ke mana-mana..berkongsi suka duka bersama keluarganya....aku pun tersentuh kadang2 tgk gambar dia walau tak profesional tapi masih boleh mencari feel yang sesuai..

7 comments:

siti murni said...

mau nangis kalau ilang camera..memori la yg paling berharga dlm idup ni..

kakLuna said...

nangis

Anas said...

itu le..nak buat mcm mana..hnaya tanggisan yang dapat kita buat

farae said...

hiuh.cmera macam henpon.henpon mcm nyawa.kesin-kesian~

Anonymous said...

itu siti murni kita ka anasir?

Zarina said...

waaa....kamera ilang ka....hp ilang ka...tak per la lagi...jangan buah ati ilang udah la...apapun kita patut berdoa dan redha .....mungkin ada hikmah di sebaliknya...barang2xx ilang boleh dicari ganti.....

Anas said...

mendalam nampak bini aku cakap..hehehe..bukan CT M le..Farae:kalau kena kat kita..baru kita rasai mcm mana terutama bagi mereka yg kumpul duit selama sethn utk barang tue